středa 13. dubna 2016

PROJECT 52/2016

Project 52/2016


Každý týden jedna fotografie na dané téma - již třetí rok :)

0 - NA ZAHŘÁTÍ

1. - ŠESTKA - můj nový mazlík..Canon EOS 6D

2. DLOUHÝ

3. KOSTKY


4. ZAČÍNÁ NA B - no přece brokolice :)

5. ČERVENÁ

6. PÁR....malých poslíčků jara...

7. KLUČIČÍ

8. HOLČIČÍ - kvalita fotky mizerná, ale já to sem prostě musím dát Emotikona smile Dneska jsme byli na školním karnevale a náš Kája trval na tom, že jde za holku Emotikona smile Tak tady je naše Karlička. Měl veliký úspěch, vyhrál hrneček :)

9. PŘESTUP - u nás jezdí úzkokolejný vláček, jen z Jindřichova Hradce do Obrataně. Kdo chce vyrazit do světa, musí přestoupit na konečné na velký vlak. PS: tohle téma mi teda dalo zabrat, zjistila jsem, že mám opravdu omezenou fantazii

10. RYBY

11. Tečky a PRUHY

12. HLAD - aneb boj o  jedinou pampelišku :)

13. JARO

14. FANTAZIE - jak nejlépe rozvíjet dětskou fantazii, než je čtení pohádek a příběhů. Od malička jsem vášnivá čtenářka a jsem ráda, že alespoň syn si našel cestu ke čtení, když dcera - dyslektik se knížkám vyhýbá :)

15. KVĚTINÁČ - trochu jiné využití :)

16. ŘEMESLO - tento týden vůbec nestíhám, tak tady jen jedna nouzovka z chaty a myšleno řemeslo zámečnické.

17. DŘEVO - takový dřevěný  žbluňk :)

18. PORTRÉT

19. ZVUK - miluju praskání ohýnku a tenhle víkend jsem si kamarádkama užívala zvuk -ticho na dámské jízdě - bez chlapů a hlavně bez dětí Emotikona smile. Takže - i ticho je dobrý ZVUK


20. KRÁTKÝ ocásek u želvy znamená, že je to holka. A to mám radost, protože ta druhá je kluk a třeba časem budou vajíčka 
Emotikona smile





























21. MLÁDĚ - tyhle krásný kosátka máme v keři před domem. Paní kosová tu každé ráno vyřvává (zpívá teda :) ) u sousedů na balkoně. Tak snad se jí podaří kosátka dovést až do dospělosti.


22. NA ULICI - o víkendu u nás na ulici "chcíp pes", tak aspoń kočičí hlavy :)


23. HMYZ

24. KOMÍN

25. LÉTO - to jsou prázdniny, sluníčko, koupání.....

26. VÝHLED  do krajiny při dnešní procházce

Žádné komentáře:

Okomentovat