sobota 13. dubna 2013

PROJECT 52


Moc se mi zalíbil PROJECT 52 - po celý rok 2013, každý týden jedna fotka na předem určené téma.Tak jdu do toho, držte mi palce:)


1.PORTRÉT -  Kája, náš malý upírek:)


2. DOMÁCÍ MAZLÍČEK - Musím říct, že tohle téma mi dalo hodně přemýšlení. Kdyby to bylo na jaře, určitě vyfotím želvu Fugase, ale ta teď spokojeně chrupe ve sklepě. Takže přišly na řadu morčata - totálně nefotogeničtí tvorové:) Tak jsem si řekla, že místo pózovačky zkusím akci. Rozinka byla líná, aby se angažovala pro okurku, když jí může sebrat Bublině, ale Bublina šla na věc. Takže tady jedna akční fotka s morčtem - hýbou se jen kvůli jídlu, jinak jenom spí a dělají bobky:) Ale mazlíci to jsou, to jo....



3. BARVY 





4. NĚCO STARÉHO - tak další (pro mě) oříšek. Co starého mám v paneláku? NIC:( Našla jsem prstýnek po babičce, ale ten se mi na fotku nezdál. Přemýšlela jsem celý týden a nakonec dneska vymyslela:) Takže - ručně háčkovaný ubrus po mojí prababičce. Nemám ho doma, věnovala jsem ho svojí tchyni, která ho má v obýváku na stole a vypadá tam luxusně:)



5. PRVNÍ KROK - Tak tohle téma se mi krásně hodilo na tento týden. Kája byl dneska u zápisu. Takže PRVNÍ KROK KE ŠKOLNÍ DOCHÁZCE. U zápisu perlil, byl řádně přijat:)



6. ÚSMĚV - celý týden jsem přemýšlela, co vyfotím, aby to bylo originální. Jenže vždycky když jsem si řekla "úsměv", vybavilo se mi spokojené culení mých dětí. A dneska jsem si při školkovém karnevale řekla "tohle je ONO". Takže tady je úsměv našeho Kájíčka. Šel za ohýnek.




7. VINTAGE - tak tohle byl docela oříšek. Prvně jsem dlouze googlila, co to vlastně ten vintage je a pak usoudila, že doma nic takového fakt nemáme:) Nakonec jsem vygooglila vintage účesy, tak jsme dneska s MIrčou motali. Je neuvěřitelně trpělivé, co se týká mých rozmarů. Tak tady je VINTAGE HAIR.




8. ČERNÁ A BÍLÁ - tuhle kombinaci nemám moc ráda. Jednak se špatně fotí:) a já mám stejně radši barvy. Měla jsem v plánu jinou fotku, ale Mirča dneska onemocněla a já musela vymyslet něco doma. No, doma to nakonec nebylo, strávila jsem půl hodiny na balkoně a chytala vločky. Sousedi netušili:). Bohužel nepadaly ty krásné vločky, ale kytičky. Tak tady jedna je. 



9.POLIBEK - jaký jiný, než sourozenecký. Jsem doma s oběma na ošetřování, teplota pominula, už jenom kašlou a hroozně se nudí:) Focení bylo malé rozptýlení, ale líbání je opravdu nebavilo:). Takže jenom jeden rychlý polibek a hurá zase ke zlobení............:)

10. VODA - tohle je krásné téma. Už od začátku jsem věděla, že u tohoto tématu vyzkouším fotit padající kapky. Ještě jsem to nikdy nefotila a musím říct, že mě to hodně bavilo. Cvakala jsem, dokud mi nedošly baterky v ex. blesku:) Tak tady jedna kapička je:



11. MALÝ A VELKÝ - tohle téma jsem zadala dětem, když jsme šli na procházku. Nějak jsem nevěděla, co vyfotit. Když MIrka našla velkou ulitku a hned za chvíli druhou malou bylo jasno. A potom ještě přiběhla s malinkatou, která tam prý nesmí chybět. Takže VELKÁ A MALÉ ulitky. :)



12. PÍSMENA  - lákala jsem Kájíčka ven na procházku, že musíme venku vyfotit nějaká písmenka. Bylo mi řečeno, že nikam nejde a písmenka mi namaluje sám:) Tak se hned pustil do díla. Na předškoláka to zvládá dobře:)




13. OBLÍBENÁ HRAČKA - v plánu jsem měla cvaknout Káju s Legem. To je u nás hodně oblíbené. Ale poslední dobou si Kájíček vyhraje s Mirčinými LPS:). Takže asi tak.....




14. JÍDLO - tak na tohle téma jsem se netěšila. Jídlo není zrovna můj oblíbený koníček. Vařím, aby měla rodina, co jíst, ale nebaví mě to. Možná někdo kroutí hlavou, ale fakt to tak mám. Takže jsem nevyfotila žádný můj výtvor, ale senzační výtvor mojí tchyně, která je v kuchyni kouzelnice. Tohle je dort pro naší Mirču k svátku. Byl super:)




15. ULICE


16. LÁSKA - láska je široký pojem, přemýšlela jsem nad láskou sourozeneckou, láskou mateřskou, láskou k hudbě, přírodě, jídlu................ale zvítězila láska k mému muži. Příští týden budeme mít 10.výročí svatby a já ho miluju víc, než před svatbou.....




17. NEJLEPŠÍ PŘÍTEL - seznámily jsme se v prváku na střední a přátelství nás pojí dodnes. Ví o mě téměř všechno a i přesto mě má ráda. A já jí. Už 20let. Tohle přáníčko jsem dostala kdysi k svátku a pořád si ho chráním. Doufám, že nám to přátelství vydrží do stáří.


18. KNIHY - knížky miluju od dětství, bez knihovny si nedovedu představit život. Tak mě moc těší, že si knížky oblíbily i moje děti. Každý po svém, ale důležité je, že vůbec. Večer čteme pohádky nebo příběhy a Mirča se snaží číst bráchovi, když nejsem doma. No a manžel je stejný knihomol jako já:)


19. DLOUHÁ EXPOZICE - pokus se zapálenou svíčkou, nastavený čas 10" a chvíli jsem to zkoušela:)




20. NÁKUPY - náš páteční nákup v Penny:)



21. TANEC  a naše víla Vílačka 



22. NĚCO NOVÉHO - tak tady jsem měla jasno hned. Naše nová želvička Pepi. Je jí asi 10měsíců a my jí máme cca tři týdny. Je suprová, zvědavá, ničeho se nebojí a má úžasnou výdrž. Když je nahřátá, vydrží lézt v trávě celé odpoledne....



23. ZÁPAD SLUNCE - to by jeden neřekl, jaký bude problém vyfotit tohle téma. Téměř celý týden prší, sluníčko už jsme neviděli dlouho. Až dnes :) Tak doufám, že u nás zůstane.


Žádné komentáře:

Okomentovat